ممکنه نتیجه نگیرم
ولی در حال حاضر درست ترین و بهترین کاریه ک ب ذهنم میرسه..
الهی ب امید تو
التماس دعا
یا علی
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:41
نمیدونم شاید علتش اینه که وقتی ازادی عمل دارم همش حس میکنم باید یه کاری بکنم و نمیتونم جا بگیرم و بشینم یه جا!!!!
واسه همین نصف شبا که بقیه خوابن یه جور استراحت اجباریه واسم...
یه ارامش خاصی بهم میده!
الان بعد چندین ماه داریم با هندسفری اهنگ گوش میکنیم..خودم و نی نیم
خخخخخخ
بسی لذت بخش است!
عطر تو حجت اشرف زاده
و عادت سیاوش قمیشی..
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:41
از ساعت 9 ک رفتم واسه سونو رفته بودی سجده تاااا ساعت 11...
هرچی میگفتم عزیز دلم عبادتم حدی داره اخه پاشووووو اصن انگار ن انگار!
منم رفتم تو ماشین نشستم به بابات گفتم ی اهنگ بندری بذار صداشم بلند کردیم...بعد ک رفتیم سر از سجده برداشته بودی
خخخخخخخ
خدا رو شکر صحیح و سلامت بودی
الانم میخوام برم ازمایش خون بدم.
فعلا
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:41
ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:41
ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:41